دانلود فایل های وکتور | دانلود فایل لایه باز و آیکون

دانلود نرم افزارهای کاربردی گرافیکی

نرم افزارهای کاربردی گرافیکی – طراحی گرافیک یکی از حوزه های بسیار جذاب و پر طرفدار است که نیازمند خلاقیت و مهارت‌های مختلفی می‌باشد. یکی از این مهارت ها که باعث می‌شود طراحان گرافیست بتوانند حرفه‌ای تر و سریع تر تصاویر و طرح های گرافیکی خلاقانه خلق کنند، استفاده از نرم افزارهای گوناگونی است که به صورت تخصصی برای رشته گرافیک طراحی شده است.

اگر طراح گرافیک هستید یا به فعالیت در این حوزه علاقمندید ما در سایت وکتور98 برای شما نرم افزارهای پرکاربرد طراحی را جهت دانلود قرار دادیم.

 

برای دانلود نرم افزار فتوشاپ اینجا کلیک کنید.

دانلود نرم افزار کاربردی گرافیکی فتوشاپ

نرم افزار کاربردی طراحی ایلوستریتور

برای دانلود نرم افزار ایندیزاین  اینجا کلیک کنید.

نرم افزار گرافیکی ایندیزاین

 

برای دانلود نرم افزار کورل دراو اینجا کلیک کنید.

نرم افزار کورل دراو

  • نرم افزار لایتروم

شرکت Adobe نرم‌افزار فتوشاپ برای ویرایش عکس به‌صورت تخصصی و برنامه‌ی Bridge جهت مدیریت و سازماندهی تصاویر به‌شکل جامع ارائه کرده است؛ اما نرم‌افزار Adobe Photoshop Lightroom که نسل بعد آن با نام Adobe Lightroom منتشر می‌شود، هر دو امکان مدیریت و ویرایش تصویر را در حد نیاز و مطلوب برای عکاسان و طراحان در یک محیط فراهم آورده است. ویرایش در این برنامه به‌صورت Non-Destructive یا غیرمخرب انجام می‌شود و فایل اصلی بدون تغییر باقی می‌ماند. ایده‌ی اولیه‌ی تولید این نرم‌افزار توسط یکی از توسعه‌دهندگان Adobe در سال 2002 شکل گرفت و به‌مرور تکمیل شده و قابلیت‌های نرم‌افزار ImageReady نیز در آن گنجانده شد.

برای دانلود نرم افزار لایتروم اینجا کلیک کنید.

پریست-در-لایت-روم-