دانلود فایل های وکتور | دانلود فایل لایه باز و آیکون

راهنمایی در مورد نوشتن کلمه کلیدی در موکاپ

نوشتن کلمه کلیدی در موکاپ

نوشتن کلمه کلیدی در موکاپ – شما به عنوان بازدیدکننده وکتور 98 باید بیش از اهمیت انتخاب کلمات کلیدی مناسب هنگام ارسال منابع خود آگاه باشید.

اما در صورتی که تازه با ما را آشنا شده این نکته را همیشه بخاطر بسپارید: کلمات کلیدی کار شما را راحت تر می کنند.

امروز ، ما هنگام اضافه کردن کلمات کلیدی به پرونده های PSD ، خطاهای اصلی را برجسته خواهیم کرد و اینکه چگونه می توانید با در نظر گرفتن این بهترین روش ها ، درآمد خود را بهبود ببخشید.

بیاموزید که چگونه از رد شدن جلوگیری کرده و برای شرکت در کمپین فعلی مشارکت کنندگان آماده شوید! تمام جزئیات اینجا

 

کلمات کلیدی مرتبط را اضافه کنید

مثل کاربر فکر کنید. اگر مجبور بودید PSD را جستجو کنید. چه چیزی را در نوار جستجو وارد می کنید؟ افزودن کلمات کلیدی بی ربط می تواند جستجوهای غلطی را برای یک اصطلاح ایجاد کند. توصیف بیش از حد از نظر افزودن کلمات کلیدی گاهی اوقات می تواند به ضرر شما باشد.

 

کلمات کلیدی مرتبط را اضافه کنید

 

 انجام بدید: یکپارچه سازی با سیستم عامل ، جلوه متن ، تایپوگرافی ، قلم ، نوع ، سبک قلم ، سری ، جلوه اسکریپت ، الگو ،عنوان

انجام ندید: دیجیتال ، سایه ها ، قابل ویرایش ، سفارشی ، نامه ، ترکیب ، فتوشاپ ، جایگزینی ، شی هوشمند ، هوشمند ، بازاریابی

 

از کلمات کلیدی غیر مرتبط خودداری کنید

کلمات کلیدی غیر مرتبط نتایج نادرستی را به کاربران ارائه می دهند. هنگام جستجو برای اصطلاح مناسب ، رتبه بندی در صفحات اول برای منابع شما دشوار است.

 

از کلمات کلیدی غیر مرتبط خودداری کنید

 

 انجام بدید: لیموناد ، قوطی نوشیدنی ، نوشیدنی ، نوشابه ، نوشیدن ، ماکت ، ماکت نوشیدنی ، واقع گرایانه ، محصول

 انجام ندید: الگو ، نمونه کارها ، غذا ، انرژی ، تابستان ، بروشور ، بنر

 

از کلمات مرکب فقط به عنوان یک برچسب استفاده کنید

به عنوان مثال کلمات ترکیبی مانند “ارسال در شبکه های اجتماعی” و “فضای کپی” باید به عنوان یک برچسب در نظر گرفته شوند. “اجتماعی” ، “رسانه ای” ، “ارسال” اینها را ننویسید. با این کار کلمه کلیدی شما به خوبی دیده نمیشود.

از کلمات مرکب فقط به عنوان یک برچسب استفاده کنید

 

 انجام بدید: پست رسانه های اجتماعی ، الگو ، بنر ، اتلاف صفر ، محیط زیست ، حفاظت ، اینستاگرامارسال ، استفاده مجدد ، بازیافت ، بسته بندی ، جمع آوری

 انجام ندید: گیاه ، عکس ، عکاسی ، زندگی ، آلودگی ، زباله ، زن ، سبزیجات ، آرم ،آنلاین ، اینترنت ، دیجیتال ، اجتماعی ، رسانه ، پست ، اینستاگرام

 

کلمات کلیدی را در عنوان قرار دهید

مطمئن شوید عنوان شما به طور خلاصه منبع را با تقریباً 35 جمله کاراکتر توصیف می کند. همچنین مهم است که کلمه کلیدی اصلی که منبع را در عنوان توصیف می کند ، وجود داشته باشد.

 

کلمه کلیدی شما باید بین 20تا25 حرف داشته باشد

اگرچه می توانید از 5 تا 50 حرف اضافه کنید ، اما توصیه می کنیم بین 20-25 حرف اضافه کنید. هرچه حرف های بیشتری وارد کنید ، احتمال رد محتوای شما به دلیل بی ربط یا برچسب های غیر مرتبط بیشتر می شود. بنابراین به این شماره پایبند باشید و در مورد کلمات کلیدی مورد استفاده خود با دقت فکر کنید.

 

کلمه کلیدی شما باید بین 20تا25 حرف داشته باشد

 

انجام بدید: لوگو ، لوگو تایپ ، مارک ، مدل ، مدل تابلو ، تجارت ، شرکت ، هویت ، آرم ، تابلو ، نما ، فروشگاه جلو ، خارج ، علامت گرد

انجام ندید: الگو ، در ، دیوار ، پس زمینه ، جلد ، پوستر ، صفحه فرود ، مجله ، قابل تغییر ، تزئینی ، دکوراسیون ، دکور ، شی object هوشمند ، شی ، گرافیک ، طراحی گرافیک ، هنر ، شیشه ، فلز ، نامه ب ، نام تجاری شما ، الگوی آرم ، بازتاب ، براق ، روز ، عکس ، عکاسی ، زیور آلات ، رنگ ، قابل ویرایش ، مارک ، نام تجاری ، مدل ساختگی ، مدل ساختن نشانه ، تجارت ، علامت آرم ، علامت ، نما ، بیرون ، تابلوی گرد ، زرد

 

فقط از یک نوع کلمه کلیدی قالب استفاده کنید

مهم است که کلمه کلیدی نوع منبع خود را بارگذاری کنید. بگذارید بگوییم شما در حال بارگذاری یک ماکت پوستر هستید ، “پوستر” یکی از کلمات کلیدی شما خواهد بود. انواع دیگری از منابع مانند: “بنر” ، “پس زمینه” ، “فلایر” ، “جلد” و غیره را اضافه نکنید.

 

فقط از یک نوع کلمه کلیدی قالب استفاده کنید

 

کارهایی که باید انجام بدید: بنر ، الگو ، بنر فروش ، خرید آنلاین ، پیشنهاد ، تخفیف

کارهایی که نباید انجام بدید: پس زمینه ، جلد ، پوستر ، صفحه فرود ، مجله

 

اگر تصویر ندارد ، کلمه کلیدی مربوط به آن را وارد نکنید

بسیاری از پرونده های PSD شامل تصاویر در پیش نمایش هستند که در فایل قابل بارگیری وجود ندارد. اگر این منبع شماست ، کلمات کلیدی مربوط به تصویر را اضافه نکنید (مگر اینکه در پرونده موجود باشد).

 

اگر تصویر ندارد ، کلمه کلیدی مربوط به آن را وارد نکنید

 

انجام دهید: یوگا ، سبک زندگی ، تمرین ، تناسب اندام ، تمرین ، تناسب ، تعادل ، صفحه فرود ، الگو

انجام ندهید: زن ، زن ، شخص

 

تفاوت را بیاموزید: خالق صحنه – الگو – ماکت

موکاپ ، “مقیاس” یا “نمونه اولیه” منبعی است که اجازه می دهد طراحی در صحنه نشان داده شود. به شما این فرصت را می دهد تا ببینید که طراحی در یک محیط واقعی چگونه به نظر می رسد.

از طرف دیگر ، یک الگو امکان ایجاد طرح با ارائه مناطق ویرایش مختلف را فراهم می کند تا مطالب را به روشی سریع و کارآمد با نیازهای شما تطبیق دهد. بنابراین ، می توانیم پالت رنگ ، قلم ها و تصاویر را تغییر دهیم و موارد پیش فرض را با مواردی که می خواهید استفاده کنید جایگزین کنیم.

 

تفاوت را بیاموزید: خالق صحنه - الگو – ماکت

 

“سازنده صحنه” منبعی برای فایل های لایه باز است که به لطف اشیا isolated جدا شده با وضوح بالا امکان ایجاد صحنه فراهم می کند و امکان ایجاد ترکیبی با عناصر مختلف را فراهم می کند. هر عنصر در یک لایه متفاوت قرار می گیرد بنابراین تغییر هر عنصر ، خصوصیات آنها یا غیرفعال کردن دیگران برای ایجاد صحنه خود آسان تر است.

با این حال ، بسته به ادغام عناصر در یک محیط واقعی ، می توانیم همزمان یک صحنه ساز و موکاپ داشته باشیم. در این حالت ، ما در مورد منابعی صحبت خواهیم کرد که همزمان “سازنده صحنه” و “موکاپ” است.

 

تفاوت افکت حروف و حروف را بدانید

 

“حروف” به “هنر رسم حروف” اطلاق می شود زیرا نزدیکتر به نوشتن است تا نوشتن ، اما در فارسی می تواند به گونه ای گیج کننده باشد زیرا شبیه “خوشنویسی” ، “نوشتن” یا “حروفچینی” است. ما نمی توانیم آن را با جلوه متن اشتباه بگیریم ، زیرا این فقط در ظاهر یک متن صدق می کند (جلوه نور نئون ، برش ، تسکین ، پرنعمت …) بنابراین ، برای جلوگیری از رد کردن ، سعی کنید تفاوت بین این مفاهیم را یاد بگیرید.

 

تفاوت افکت حروف و حروف را بدانید

 

امیدواریم این نکات برای شما مفید و جالب باشد و از انجام کارهای عجیب و غریب بر روی فایل PSD خودداری کنید.

کلمه کلیدی در دنیای آنلاین کاربرد زیادی دارد اما مفهوم آن یکی میباشد.انتقال صریح مفهوم در 2تا 3 کلمه به مخاطب

پیشنهاد میکنم مقاله زیر را که در مورد کلمه کلیدی مطالعه کنید.

 

کلمات کلیدی چیست؟

کلمات کلیدی، ایده ها و موضوعاتی هستند که خبر از کلیت محتوای سایت شما می دهند. در حیطه سئو، آنها کلمات یا عباراتی هستند که توسط کاربران در موتورهای جستجو، جستجو می شوند. اگر کل محتوای یک صفحه را بخواهید تنها در یک کلمه یا عبارت کوتاه خلاصه کنید، آن عبارت، کلمات کلیدی صفحه محسوب می شود.

شما به عنوان صاحب یک سایت یا متخصص تولید محتوا، می بایست از مرتبط ترین کلمات کلیدی در صفحه استفاده کنید تا در هنگام جستجو از طرف کاربران، شانس بیشتری داشته باشید که آنها سایت شما را در نتایج جستجو بیابند.

 

 

لینک کامل مقاله : کلمه کلیدی چیست؟ معنای کلمات کلیدی به زبان ساده

 

دیدگاه‌ها (0)

*
*