دانلود فایل های وکتور | دانلود فایل لایه باز و آیکون

نحوه طراحی صفحه فرود (جایگذاری المانها در لندینگ پیج)

نحوه طراحی صفحه فرود

نحوه طراحی صفحه فرود – هدف اساسی صفحات فرود تبدیل بازدید کنندگان به مشتری است. بازاریابان ، طراحان و نویسندگان تبلیغات برای دستیابی به هدایت ها و تبدیل ها از نزدیک همکاری می کنند.

تفاوت بین صفحه اصلی وب سایت و صفحه فرود در اطلاعات جمع آوری شده و هدف آن است. در جاهایی که صفحات اصلی اطلاعات عمومی در مورد مشاغل را به اشتراک می گذارند ، صفحات مقصد قصد بازدیدکننده را دارند. این می تواند ارائه یک طرح اشتراک جدید ، بارگیری یک برنامه رایگان ، یا ثبت نام برای یک خبرنامه باشد.

هدف صفحه فرود شما هر چه باشد ، مطمئن شوید که فقط به یک صفحه بچسبد. یکی از رایج ترین اشتباهات این است که از بازدید کنندگان بخواهید کارهای زیادی را همزمان انجام دهند.

امروز در وبلاگ وکتور 98 قصد داریم به شما بگوییم که چگونه به بازدیدکنندگان خود اطلاعات صحیحی را که می خواستند ارائه دهید و آنها را به مشتری تبدیل می کنید.

 

هدف طراحی صفحه فرود

 

هدف صفحه فرود خود را تعیین کنید. می خواهید کاربران در این زمینه چه کاری انجام دهند؟ آیا طرح اشتراکی جدیدی ارائه می دهید؟ آیا برای بدست آوردن کاربران جدید کمپینی راه اندازی می کنید؟ یا اینکه شما فقط قابلیت های جدیدی را آزاد می کنید و می خواهید مردم کشف کنند؟ پس از پاسخ به این سوالات، هدف اصلی صفحه فرود خود را دریافت خواهید کرد و می توانید آن را به صورت یکپارچه تنظیم کنید.

نکته: صفحات فرود فقط می توانند یک هدف واحد داشته باشند. سعی نکنید صفحه خود را برای دو چیز متفاوت پر کنید. هرچه بیشتر سعی کنید شانس کمتری برای دریافت اطلاعات دارید.

 

هدف از طراحی صفحه فرود

 

کپی کردن

 

نوشتن متن خلاقانه و اصلی ضروری است. یک عنوان و عنوان فرعی جذاب بنویسید تا خوانندگان را به سمت محصول خود جذب کنید. این کار را ساده انجام دهید و برای دستیابی به عملکرد عالی بیش از 10 کلمه استفاده نکنید تا از ایجاد سردرگمی در بازدیدکنندگان خود جلوگیری کنید. به غیر از یک عنوان خلاق ، جنبه های مرتبط دیگری نیز در رابطه با کپی وجود دارد که موفقیت فرود شما را تعیین می کند.

یکی از آنها پیشنهاد ارزشمند منحصر به فرد است. UVP همان چیزی است که شما ارائه می دهید و همچنین باعث تمایز شما از رقبا می شود. و باید آن را در کل متن صفحه فرود خود مشاهده کنید. مزایای سرویس خود را مشخص کنید و آن را به حداقل ممکن برسانید ، فقط چند کلمه قدرتمند تأثیر بیشتری در کاربران شما خواهد داشت. جنبه دیگری که باید به خاطر بسپارید SEO و کلمات کلیدی است.

این موفقیت صفحه فرود شما را تعیین می کند ، درباره پر کاربردترین کلمات کلیدی مرتبط با تجارت و رقبا تحقیق می کنید و حتماً آنها را وارد می کنید. سرانجام ، در مورد متن و کپی ، اشتباهات دستوری یا اشتباه تایپی نمی تواند رخ دهد. آیا به شرکتی اعتماد دارید که در اولین جمله ای که از آنها خوانده اید غلط های املایی داشته باشد؟ این یک کار ساده و آسان است ، فقط قبل از اینکه خیلی دیر شود ، صفحه فرود خود را با جدا کردن بررسی کنید.

 

محتوای تصویری

 

محتوای بصری یکی از جنبه های کلیدی هنگام طراحی صفحات فرود است. یک تصویر یا فیلم چشم نواز از محصول یا خدمات شما که کاملاً با نسخه لندینگ پیج شما سازگار است به شما در هدایت مشتری ها کمک می کند. تصاویر باید تأثیر بیشتری بر روی شخصیت برند سازی سازگار باشد.

 

استفاده از رنگ

 

اولین چیزی که بازدیدکنندگان مشاهده می کنند رنگ ها است. برداشت های اول اهمیت دارند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که پالت رنگی که انتخاب کرده اید با هدف کلی صفحه فرود مطابقت داشته باشد و به زیبایی انتخاب شده باشد. از تصاویر  یا تصویرسازی ، از رنگ پس زمینه یا دکمه CTA استفاده خواهید کرد. این جنبه برای دستیابی به هماهنگی در سراسر سایت باید به دقت انتخاب شود. بسته به محصول یا خدمات خود ، احساسی که می خواهید ایجاد کنید یا شخصیت برند ، از رنگها و روانشناسی آن نهایت استفاده را ببرید.

 

CTA

CTA یا نرخ تبدیل بازدید کننده – برای تبدیل بازدید کنندگان به فراخوان نیاز دارید است. و برای دکمه از متن هایی مانند مشترک شوید ، ثبت نام کنید ، اکنون درخواست کنید ، دوره آزمایشی رایگان میتوانید استفاده کنید اینها برخی از اقدامات CTA هستند که مشاغل از آنها برای تبدیل بازدیدکنندگان استفاده می کنند. آنها همیشه باید بالا قرار بگیرند و اندازه ، رنگ یا فرم جنبه هایی است که باید در ذهن داشته باشید. آنها باید جسورانه و قابل توجه باشند ، عمل گرا هستند بنابراین باید از بقیه متن برجسته شوند. رنگ دکمه باید مطابق با کل سایت باشد اما مواردی که نتایج بهتری را گزارش می دهند نارنجی و سبز هستند.

 

طراحی تعاملی

 

امروز بیش از هر زمان دیگری ، ما با تلفن ها و تبلت ها بیش از خود رایانه ارتباط برقرار می کنیم ، بنابراین فکر کردن در ابتدا برای طراحی UX موبایل یک ایده دیوانه نیست. اطمینان حاصل کنید که صفحه فرود شما در همه دستگاه ها خوب به نظر می رسد ، زیرا اکثر کاربران در اینترنت با تلفن های هوشمند خود پیمایش می کنند ، بنابراین گنجاندن آنها در برنامه استراتژیک شما اشتباه خواهد بود. از پر کردن فرم گرفته تا ثبت نام برای سرویس جدید ، باید زندگی بازدیدکنندگان را راحت کنید ، در غیر این صورت تمام شانس تبدیل آنها به مشتری را از دست خواهید داد.

 

طراحی تعاملی صفحه فرود

 

فواید طراحی صفحه فرود

این فرصت شماست تا همه ویژگی ها و مزایای خود را لیست کنید. مزایای خود را در در یک نقطه نگه دارید تا بصری و جذاب تر شود.

نکته: برخی از مشاغل در ازای دریافت اطلاعات ایمیل ، رایانه رایگان ارائه می دهند. به آنچه بازدیدکنندگان شما واقعاً می خواهند ، فکر کنید ، آیا این یک راهنمای رایگان ، یک چک لیست است ، این فرصت را به شما می دهد تا اطلاعاتی در مورد کاربران خود کسب کنید!

 

توصیفات

 

ارائه توصیفات از مشتریان خوشحال می تواند شانس دریافت افراد تازه وارد را بهبود بخشد. و برای کسانی که شک دارند می تواند اطمینان بخش باشد. این گواهی نامه می تواند در قالب ویدئو ، توییت یا نقل قول ارائه شود. با بخش “آنچه کاربران ما می گویند” احتمال اعتماد شما بیشتر خواهد بود. مشتریان بالقوه همیشه در حال بررسی نظرات هستند ، بنابراین درج آن در صفحه مقصد خود دریغ نکنید. برای بررسی آن نیازی به ترک سایت نیستند.

 

جایگذاری المانها در لندینگ پیج

 

ساده باش

 

بیشتر اوقات ، کمتر بهتر است! و برای صفحات فرود ، مطمئناً صدق می کند. منوی پیمایش و هرگونه حواس پرتی غیرضروری دیگر را از سایت حذف کنید. شانس بیشتری برای هدایت تبدیل ها خواهید داشت.

در یک صفحه فرود ، ما باید همه آنچه را که می توانیم بالاتر از fold نگه داریم. اگر با این اصطلاح آشنایی ندارید ، این به محتوای وب گفته می شود که هنگام بارگذاری سایت می بینیم ، در صورت نیاز به پیمایش ، این کمتر از حد است. به همین دلیل ، اطلاعات باید روشن و مستقیم باشد.

 

تست A / B

 

این آخرین مرحله برای صفحه فرود شما است. پس از انجام کارهای سخت ، ممکن است متوجه شوید که صفحه فرود خود مطابق انتظار شما کار نمی کند. چرا؟ خوب ، ممکن است مشتریان آن را برای اتمام سفر آنقدر جذاب یا قابل اعتماد ندانند. آزمایش A / B به شما امکان مقایسه دو نسخه از صفحه فرود مشابه ، تغییر عنوان یا عنوان فرعی یا رنگ CTA را می دهد و نتایج حاصل از آن عملکرد بهتری دارد.

 

تست کردن صفحات لندینگ پیج

 

 

اگر نیاز دارید که اطلاعات بیشتر و کاملتری درباره ساخت و طراحی صفحات فرود کسب کنید میتوانید از مقاله زیر استفاده کنید.

 

لندینگ پیج یا صفحه فرود چیست؟

صفحه فرود یا لندینگ پیج چیست (به انگلیسی: Landing Page) : یک صفحه از سایت است که آن را به عنوان نقطه‌ فرود یک بازدیدکننده گویند، یا به تعبیری دیگر، به صفحاتی گفته می‌شود که دروازه‌ ورود بازدیدکننده به ‌سایت هستند.

به عنوان مثال یکی از راه‌های دیده شدن صفحات فرود استفاده از بنرهای تبلیغاتی است، بنرهای تبلیغاتی صفحات Landing Page را در سایت‌های خود یا سایت‌های دیگر پخش می‌کنند تا بتوانید نقطه فرودی را در سایت خود ایجاد کنید.

یا یکی دیگر از روش های رایج در بین سایت های ایرانی در جهت بازدید بیشتر، تلگرام است، از طریق کانال های تلگرام به سمت صفحات طراحی شده حرکت میکنند.

فرود آوردن بازدیدکننده می‌تواند اهداف خاصی دربرداشته باشد مثلا به دست آوردن اطلاعاتی از بازدیدکنندگان که به وسلیه آن بتوان با آنها ارتباط برقرار کرد یا می‌توان هدف از فروش یک محصول را مدنظر گرفت و یا صرفا کلیک بر روی یک لینک خاص هدف یک صفحه فرود باشد.

به صفحه فرود نیز صفحه هدف هم گفته می‌شود، صفحه‌ای که باعث افزایش بازدید و همچنین افزایش فروش می‌شود ولی این نکته به نوع طراحی یک صفحه فرود هم بسیار وابسته است، هر چه طراحی صفحه فرود مورد پسندتر کاربر باشد، شما نیز به هدف خود بیشتر نزدیک شده‌اید.

 

 

 

لینک کامل مقاله : صفحه فرود یا لندینگ پیج چیست و نحوه ساخت

دیدگاه‌ها (0)

*
*