دانلود فایل های وکتور | دانلود فایل لایه باز و آیکون

اینفوگرافی چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

اینفوگرافی چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

اینفوگرافی چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟ – مردم هر روز صدها اینفوگرافیک جدید در سراسر جهان ایجاد می کنند. فقط برای ذکر چند مثال ، آنها برای چندین نوع الگو بسیار مفید هستند: برای جلسات تجاری ، اهداف آموزشی ، دفاع از پایان نامه ، یا برای آژانس های بازاریابی.

در حقیقت ، محتوای تصویری از اهمیت زیادی در عرصه بازاریابی برخوردار است ، زیرا لازم است تا آنجا که ممکن است – از جمله مشتریان و کاربران احتمالی – به افراد دسترسی پیدا کنید. بیشتر اوقات ، نیاز به تغییر اطلاعاتی است که می خواهید ارائه دهید.

آیا تاکنون فکر کرده اید که اسلایدهای بهم ریخته خسته کننده هستند؟ شما تنها فرد نیستید. انسان ها دیدن چیزها را به خواندن آنها ترجیح می دهند. ایده خوبی است که ارائه را به گونه ای تنظیم کنید که مخاطب شما با صحبت شما احساس جذابیت کند. چگونه این کار را انجام دهیم؟ در این آموزش ، ما می خواهیم به شما کمک کنیم اولین قدم را بردارید. از اینفوگرافیک چه می دانید؟ آنها یکی از منابع پرکاربرد برای نمایش داده ها به روشی بصری و موثر هستند.

 

اینفوگرافی چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

اینفوگرافی نمودارهایی است که نمایش تصویری داده ها را ایجاد می کند. همه ما می دانیم که یک تصویر هزار کلمه ارزش دارد. هنگام تلاش برای کاهش درج متن های طولانی در سخنرانی ها ، اینفوگرافیک کمک بزرگی است. علاوه بر این ، آنها به اندام هایی متوسل می شوند که هنگام یادگیری چیزها به شما کمک می کنند: چشم.

 

اینفوگرافی چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

 

فقط برای یک ثانیه تصور کنید که لازم است نتایج هر تجزیه و تحلیل را با کلمات و کلمات بیشتر توضیح دهید. آیا استفاده از اسلایدی مانند این بهتر نیست؟ می توانید تمام اطلاعات را با یک نگاه ، به روشی روشن و سریع بدست آورید.

به طور گسترده ، اگر عموماً خواننده آنچه را که روی صفحه است نخواند ، توجه بیشتری به او نشان می دهند. برای جلوگیری از این کار ، راهی بهتر از استفاده از اینفوگرافی وجود ندارد. علاوه بر این ، اگر بتوانید پیامی را که می خواهید منتقل کنید برای آنها آسان کنید ، بسیار عالی خواهد بود! در صورت نیاز به پیوند دادن ایده ها یا فرو رفتن در یک موضوع خاص به روش گرافیکی و تصویری ، این کار موثرتر است.

به کدام نوع اینفوگرافیک نیاز دارم؟

بنابراین … اکنون ممکن است بخواهید از اینفوگرافیک ها استفاده کنید. هنوز هم ممکن است از خود بپرسید که به کدام نوع اینفوگرافیک نیاز دارید. پاسخ ساده این است که به آنچه واقعاً نیاز دارید بستگی دارد!

به عنوان مثال اگر می خواهید فرایندی را ارائه دهید ، استفاده از جدول زمانی کاملاً بی نقص است.

اینفوگرافی چیست؟

اگر نگاهی به این اسلاید بیندازید ، این پنج روز متوالی یا مراحل مختلفی را برای دنبال کردن نشان می دهد. به یاد داشته باشید که تمام اینفوگرافیک های قابل ویرایش هستند ، بنابراین شخصی سازی آنها و افزودن داده هایی که می خواهید نشان دهید آسان خواهد بود.

اکنون تصور کنید که می خواهید یک مفهوم اصلی و برخی دیگر را که مربوط به مفهوم اول است ، نشان دهید. آنطور که به نظر می رسد دشوار نیست. آروم باش! ما حتی نقشه های ذهنی را برای کمک به شما ارائه می دهیم:

همانطور که می بینید ، یک حلقه بزرگتر وجود دارد. این بدان معنی است که ایده اصلی است. برخی از خطوط شکسته از اینجا آغاز می شوند ، و با ایده های ثانویه ارتباط برقرار می کنند. جدا از آن ، چند آیکون وجود دارد که می تواند با آن مفاهیم مرتبط باشد. ایجاد سلسله مراتب با مفاهیم مختلف ارائه شما برای مخاطبان بسیار آسان خواهد بود ، حتی اگر آنها را به این روش نشان دهید!

اینها فقط دو نمونه از نمودارها هستند ، اما موارد بسیار دیگری وجود دارد. چرا نگاهی به الگوهای مختلف مختلف اینفوگرافیکی که اسلایدزگو ارائه می دهد ندارید؟ شما بهترین مورد را برای پروژه خود پیدا خواهید کرد!

 

چگونه اینفوگرافیک را به ارائه خود وارد کنیم؟

ما در حال رسیدن به فنی ترین قسمت این پست هستیم. شما قبلاً درباره نوع اینفوگرافیک مورد نظر خود تصمیم گرفته اید و اکنون وقت آن است که آن را در ارائه خود وارد کنید.

اولین راه حل برای این “مشکل” جستجوی اینفوگرافی مورد نظر خود در VECTOR98 است. برای انجام این کار ، به وب سایت ما بروید و در نوار جستجو ، “اینفوگرافیک” را تایپ کنید. پس از انتخاب یکی ، می توانید آن را با فرمت .eps بارگیری کنید.

این بدان معنی است که ، اگر می خواهید آن را ویرایش کنید ، باید از Adobe Illustrator استفاده کنید. همین که آن را مطابق با سلیقه ، سبک و موضوع خود اصلاح کردید (به عنوان مثال ، افزودن متن ، تغییر رنگ ، آیکون و غیره) باید آنها را در .png یا .jpg صادر کنید و سپس آن را در ارائه خود وارد کنید . می توانید نگاهی به نحوه درج ، برش تصاویر در PowerPoint یا Google Slides بیاندازید.

اما اگر کسی نحوه استفاده از Adobe Illustrator را بلد نباشد چه اتفاقی می افتد؟ آیا راه حل آسان تری وجود ندارد؟ البته وجود دارد! این اینفوگرافیک ها با استفاده از بردارها ایجاد شده اند (از این رو قابل ویرایش هستند) و در یک فایل PowerPoint یا Google Slides وجود دارد. این بدان معنی است که می توانید مستقیماً با استفاده از هر یک از این برنامه ها آنها را اصلاح کنید.

 

چگونه از اینفوگرافیک استفاده کنیم؟

 

رنگ ، اندازه ، شکل … شما می توانید تک تک موارد را ویرایش کنید! بهترین قسمت این است که ما قبلاً در مورد این احتمال فکر کرده بودیم ، بنابراین ما یک آموزش نوشتیم که چگونه به شما می خواهیم Infographics را در Google Slides و PowerPoint وارد کنید. چگونه می توان محتوای خود را با اینفوگرافی معین تطبیق داد؟

بیایید اکنون به سراغ موارد عملی برویم. فرض کنید اسلایدی را ایجاد کرده اید که متن زیادی را نشان می دهد و به عنوان یک لیست ارائه می شود ، مانند زیر:

 

استفاده از اینفوگرافی

 

چه کلمات درهم و برهمی! با رسیدن به این اسلاید ، عموم مردم خسته خواهند شد.

اول ، بیایید ببینیم چه نوع اطلاعاتی داریم: ما در مورد منظومه شمسی و سیارات آن صحبت می کنیم. هر یک از آنها دارای یک شرح است. آیا به فکر استفاده از نمودار مدور برای تجسم بهتر آنها افتاده اید؟

 

اینفوگرافیک چیست

 

توجه کنید: موضوع اصلی ، سیستم خورشیدی ، مرکز اینفوگرافیک را اشغال می کند. ما نام سیارات مختلف را نزدیک هر نقطه قرار داده ایم و در زیر برخی توضیحات کوتاهتر از آنچه که داشتیم اضافه کرده ایم. حتی بیشتر ، سیارات به دور خورشید می چرخند.

آیا ایده بهتری از استفاده از نمودار مدور وجود دارد که در آن به نظر می رسد بخشهای مختلف در مدار یک مفهوم اصلی هستند؟ ما طول متن را در این اسلاید کاهش داده ایم و به نوبه خود ، مطالب بصری بیشتری را نیز در بر می گیریم. این باعث می شود که توضیحات برای عموم جذاب تر و راحت تر باشد.

دیدگاه‌ها (0)

*
*