دانلود فایل های وکتور | دانلود فایل لایه باز و آیکون

چگونه بیشتر بفروشیم؟ : یک راهنمای مختصر

چگونه بیشتر بفروشیم؟

نحوه بهبود عملکرد فروش خود با استفاده از ارائه ها: یک راهنمای مختصر

چگونه بیشتر بفروشیم؟ – اگر در بهبود عملکرد فروش و افزایش سود خود به کمی کمک نیاز دارید ، تازه پست خود را در وبلاگ وکتور 98 پیدا کرده اید. به خواندن ادامه دهید و مانند پادشاه Midas هر آنچه را لمس می کنید به طلا تبدیل کنید!

بیماری همه گیر ویروس کرونا واقعیت های ما را وارونه تغییر داده است. این بدان معنی است که سازگاری لازم است. با شیوع بیماری ، فروش و ارائه خدمات و محصولات شما دشوارتر است.

یکی از بهترین راه های افزایش تعداد فروش استفاده از سخنرانی هایی است که می توانید با آنها در جلسات آنلاین خود کار کنید. در این آموزش ، ما برخی نکات اساسی را که در مورد اسلایدها  و اینفوگرافی اعمال می شود به شما می دهیم. توجه کنید

 

محصول خود را بشناسید

 

شما همان چیزی هستید که می فروشید. مهم نیست که شما کدام نوع شرکت هستید ، دانستن همه چیز در مورد محصول یا خدمات ، مزایا ، سودمندی شما ضروری است … و شما باید بتوانید این را به روشی کاملاً واضح بیان کنید.

از مزایای آنچه که ارائه می دهید برای تقویت فروش و تبلیغ کار خود استفاده کنید. در مورد کیفیت آن صحبت کنید. این ستون اساسی هر کمپین است. علاوه بر این ، موارد خود را عمیق مطالعه کنید و برای هر نوع چالشی آماده باشید. متخصص شوید!

مهم است که تمام جزئیات آنچه را که تولید می کنید به روشی بسیار ساده توضیح دهید. درک ساده تر و آسان تر ، بهتر است مشتریان بالقوه خود را در کاری که انجام می دهید سرمایه گذاری کند.

بیایید نگاهی به این اسلاید در مورد غذا بیندازیم:

 

اسلاید در مورد غذا

 

همانطور که مشاهده می کنید ، این برای یک رستوران یا شرکت سوشی بسیار مناسب است. این شامل تمام محصولات خود به سادگی و مستقیم است. حتی ترکیب رنگ ها باعث برجسته شدن ماکی ها می شود.

شرکت خود را درک کنید: اگر چیزی برای خوردن پیشنهاد کردید ، باید در مورد مواد تشکیل دهنده نیز بدانید (و صحبت کنید!). در مثال زیر می توانید آنچه را که در آشپزخانه خود به کار می گیرید با نمادها به تصویر بکشید. درک آن آسان است و مشتریان بالقوه شما اطلاعات را به راحتی تشخیص می دهند.

 

تصویر غذا

 

مشتری خود را بشناسید

 

شناخت مشتریان مهمترین جنبه هر شرکت است. درباره نیازهای مشتری احتمالی خود بیاموزید.

بیایید سعی کنیم این را با چند مثال درک کنیم. بیماری همه گیر COVID-19 الزامات و خواسته های جدیدی را برای مشتریان شما ایجاد کرده است. به عنوان مثال ، ابتکارات آنلاین در این دوره از فاصله اجتماعی کلیدی است.

 

ابتکار عمل در فروش

 

به همین ترتیب ، همه ما باید نکات محافظتی را رعایت کنیم. بله ، مشتریان شما نیز به عنوان مثال برخی اسلایدها را به نحوه استفاده از این نکات یا چگونگی جلوگیری از شیوع بیماری هنگام غذا خوردن در غذاخوری شما اضافه کنید.

 

نکات محافظتی برای سلام کردن

 

اخیراً ، شاهد افزایش استفاده از برنامه های تحویل غذا هستیم. چون بیرون رفتن با توجه به وجود ویروس کرونا سخت بود ، بنابراین تحویل غذا به یکی از فعالیتهای ضروری اقتصادی تبدیل شد.

همیشه با واقعیت سازگار شوید: مشتریان به خدمات تحویل نیاز دارند.و شما هم نیاز دارید که خد و کسب و کارتان را ثابت کنید.

 

ایده برای تحویل آنلاین غذا

 

همیشه یک قانون طلایی وجود دارد: مشتریان احتمالی شما یک سری نیاز دارند. شما کسی هستید که می خواهید آنها را ملاقات کنید.

مقداری تحقیق کن. به مشتریان خود گوش فرا دهید ، برخی از نظرسنجی ها را انجام دهید ، و از آنها سوال کنید. اگر آنها از آنچه شما ارائه می دهید راضی نیستند ، آن را بهبود بخشید. هدف خود را کاوش کنید و اسلایدهای مربوط به آن را اضافه کنید. اگر به دنبال سرمایه گذار هستید ، آنها می خواهند افرادی را که می خواهید خدمات یا محصولات خود را به آنها ارائه دهید ، تجزیه و تحلیل کنند.

 

شناختن بازار هدف

 

همچنین می توانید برخی از نظرات مشتریان را اضافه کنید. آنها به شما کمک می کنند تا مخاطب شما احساس کند که شما مطالب با کیفیت خوب را تبلیغ می کنید.

 

رقبای خود را بشناسید

 

اگر قصد تاسیس یک شرکت جدید را دارید ، باید در مورد رقبا یاد بگیرید. آیا مشاغل دیگری مانند شما وجود دارد؟ چه رفتارهایی باعث موفقیت یا شکست آنها شده است؟ کدام چیزها شما را از هم متمایز می کند؟ بهترین تکنیک های آنها را پیاده کنید ، از اشتباهات آنها آگاه باشید.

 

شناخت رقبا در کسب و کار

 

برای صحبت در این مورد ، می توانید از اسلاید آنها و ما که در بسیاری از الگوهای تجاری خود ارائه می دهیم ، استفاده کنید ، به عنوان مثال:

 

پا گذاشتن روی نقط ضعف رقبا

 

اگر یک شرکت تحویل غذا هستید ، می توانید این نکته را برجسته کنید که پیک های شما از دوچرخه به جای اسکوتر استفاده می کنند ، زیرا سازگار با محیط زیست هستند.

 

محتوای تصویری

به هر عطر گران قیمت فکر کنید. کمپانی های تولید عطر ، عطر های با کیفیت می فروشند ، اما آنها طراحی زیبایی را برای بطری ها انتخاب می کنند. فکر می کنید این یک اتفاق است؟ البته اینطور نیست!

قرار دادن محتوای تصویری

 

طراحان از اهمیت جذابیت بصری محصولات خود می دانند. شما باید این را در مورد آنچه می فروشید اعمال کنید ، اما علاوه بر این ، در ارائه خودتان.

به آنها جلوه ای از مدرنیته بدهید ، یا به دنبال ظاهری قدیمی باشید. از رنگ ها متناسب با مارک خود استفاده کنید. مسئله اصلی در اینجا انتخاب یک طراحی هوشمند است که با آنچه شما می خواهید منتقل کنید مطابقت دارد. اگر شرکت شما با تجملات ارتباط دارد ، به عنوان مثال از رنگ های سیاه و طلایی استفاده کنید. اگر درباره نحوه انتخاب بهترین رنگ برای ارائه خود مطمئن نیستید ، آموزش ما را بخوانید.

شما با بازی های ویدیویی سر و کار دارید؟  از تن زیادی از رنگ های آبی ، جلوه های سه بعدی یا نئون استفاده کنید. این مثال را ببینید:

 

تصویر تبلیغ تصویر بازی ویدویی

 

این نسخه آزمایشی محصول دارای لمس های آینده نگرانه ، رنگ های روشن و طراحی شبیه بازی های ویدیویی است.

در مورد این هدف نیز همین اتفاق می افتد. جنبه آن با ماهیت شرکت همسو است.

 

متن و ساختار

مطمئناً شما ارائه ای را تجربه کرده اید که در برخی موارد چندان خوشایند نبود. شاید در دوران دبیرستان یا در یک جلسه ماهانه بوده است.

جدای از طراحی ناکافی ، این نوع الگو برای استفاده از متنهای بی نظیر با اطلاعات بی ربط فراوان متمایز است. خوب ، ممکن است بی ربط باشد ، اما این خیلی زیاد بود. با متن های کوتاه تر امتحان کنید.

هنگام نوشتن مطالب اسلایدهای فروش خود ، متن ها را ساده نگه دارید. نیازی به افزودن جزئیات زیاد ، اسلایدهای زیاد ، همه چیز زیاد نیست. آن را کوتاه کنید و مستقیماً به اصل موضوع بروید. به مثال زیر مراجعه کنید. این شامل مراحل مختلف یک پروژه با استفاده از تصاویر یک ساختمان ، با یک ساختار هرمی مانند و توضیحات مختصر است.

 

ساختار جمله برای انتقال مفهوم محصول به مخاطب

 

از این نظر ، استفاده از لحن مناسب نیز ضروری است. تازه ، خودجوش باشید. حتی هنگام صحبت در مورد اعداد ، آنها را سرراست و بدون عارضه قرار دهید. استفاده از رنگ ها و تصاویر را در اسلاید زیر تجزیه و تحلیل کنید:

 

تحلیل بازار رقبا

 

ساختار همچنین نقش مهمی در ارائه شما دارد. دو دلیل اصلی وجود دارد. از یک طرف ، یک ساختار منسجم و روشن به شما کمک می کند تمام نکات کلیدی مربوط به ارائه خود را شامل شوید: رقبا ، محصول شما ، مراحل آینده ، شماره های شما … و چیزی را ناگفته باقی نمی گذارد.

از طرف دیگر ، افرادی که به سخنرانی شما گوش می دهند و به اسلایدهای شما نگاه می کنند نمی دانند شما چه می خواهید بگویید. ارزش ارائه اطلاعات خود را به روشی ساخت یافته و منطقی دارد. این قابل درک خواهد بود ، و شما به راحتی آنها را ترغیب می کنید تا محصول شما را خریداری یا خریداری کنند.

به طور خلاصه ، چند مورد باید مورد توجه قرار گیرد: اول ، شرکت ، محصول ، رقبا و مشتریان خود را بشناسید. این رمز موفقیت است. وقتی چیزی می گویید ، آن را به روشی ساده انجام دهید و از یک طراحی زیبا استفاده کنید … ارائه های سرگرم کننده ایجاد کنید. به رنگ ها ، تصاویر و حروف تایپ زیبا اجازه دهید اسلایدهای شما را زیباتر کند.

دیدگاه‌ها (0)

*
*