دانلود فایل های وکتور | دانلود فایل لایه باز و آیکون

4 اشتباهی که نباید در ارائه استارت آپ خود انجام دهید

4 اشتباهی که نباید در ارائه استارت آپ خود انجام دهید

4 اشتباهی که نباید در ارائه استارت آپ خود انجام دهید – اولین چیزی که برای یادگیری موفقیت در استارتاپ نیاز دارید این است که به خودتان و چشم اندازتان از شرکت اعتقاد داشته باشید. در مرحله دوم ، شما همچنین باید یک الگوی عالی ایجاد کنید که به شما کمک کند ضمن حمایت از سخنرانی ، ایده خود را تقویت کنید.

هنوز هم، اگر احساس می کنید که به کمک نیاز دارید، این پست که وکتور 98 برای شما مناسب است. با ما بیاموزید که برای بهبود ارائه راه اندازی خود باید از کدام نوع اشتباهات جلوگیری کنید. شروع کنیم.

 

به تصویر کشیدن ناموفق محصول شما

شما یک کارآفرین هستید، اما باید تک تک جزئیات مربوط به محصول یا خدمات خود را درک کنید. این مهمترین فرض است. با هدیه های استفاده از آن ، مزایای آن آشنا شوید.

مطمئناً شما به خریداران و مشتریان احتمالی خود چیزی می فروشید. ارزش دارد در مورد نیازها ، سرگرمی ها و علایق آنها تحقیق کنید. این هدف اصلی شماست: ایجاد محصول یا خدمتی که نیازهای آنها را برآورده کند.

طرحی را انتخاب کنید که به شما کمک کند با مخاطب ارتباط برقرار کنید. این کار را می توانید با یک تحقیق دقیق در مورد علایق آنها انجام دهید. الگوهای مختلفی داریم که می توانند برای ارتقا راه اندازی شما کار کنند. بیایید نگاهی به این ارائه کسب و کار بیندازیم:

 

4 اشتباهی که نباید در ارائه استارت آپ خود انجام دهید

 

این مثال مخاطبان کاملاً مشخصی دارد. طراحی آن به سبک hipster است و بر روی افرادی که دوچرخه دارند و استفاده می کنند تمرکز دارد.

اگر استارت آپ شما مربوط به دوچرخه است، طرحی را انتخاب کنید که فعالیت شما را به تصویر بکشد. با استفاده از رنگ هایی مانند مشکی و زرد احساس ظرافت و اعتماد به نفس ایجاد کنید و کارهای هنری خود را رواج دهید. اسلاید زیر را ببینید:

 

4 اشتباهی که نباید در ارائه استارت آپ خود انجام دهید

 

ما تصویری از مردی را نشان می دهیم که با دستان برهنه کار می کند. این مناسب برای افرادی است که به دنبال یک سرویس با کیفیت و چیزی منحصر به فرد مانند دوچرخه های خود هستند.

 

عدم سازماندهی

دومین اشتباهی که نباید در ارائه استارت آپ انجام داد: هنگام ایجاد ارائه، سازماندهی مطالب است. چگونه این کار را انجام دهیم؟

یک کاغذ بردارید و مهمترین مواردی را که باید در اسلایدها نشان دهید ، یادداشت کنید. شاید برخی از تجزیه و تحلیل ها ، بخشی درباره شرکت یا محصول شما ، مطالعه رقبا … در مرحله بعدی ، آن بخش ها را به ترتیب منطقی مرتب کنید: از عمومی ترین موضوع به خاص ترین موضوع بروید.

نگاهی به مجموعه بعدی طرح بندی ها بیندازید:

 

عدم سازماندهی استارت آپ

 

ما با یک قسمت مقدماتی شروع می کنیم ، و سپس به بخشی می پردازیم که جزئیات مربوط به شرکت را توضیح می دهد. مطمئناً ، هر بنگاه اقتصادی به یک تیم بستگی دارد ، بنابراین توضیح درمورد افراد پشتیبان شرکت مهم است.

 

از متن های خسته کننده دوری کنید

آیا تابحال شنیده اید که یک عکس هزار کلمه ارزش دارد؟ این امر به ویژه در ارائه ها صادق است.

نشان دادن یک تصویر ، نقاشی یا نماد خوب بیش از متن زیادی را نشان می دهد. در واقع ، مخاطبان شما به جای خواندن توضیح طولانی در مورد هر چیزی ، به منابع بصری نگاه می کنند.

یک اشتباه بسیار معمول این است که متن های طولانی را به طرح خود اضافه کنید. در اینجا مثالی مربوط به ورزش آورده شده است:

 

در تصویر از متن های خسته کننده دوری کنید

 

همانطور که مشاهده می کنید ، پر از متن است. بیش از احتمالاً ، شنوندگان توجه زیادی نخواهند کرد و نخواهند خواند. اما بیایید ببینیم چه اتفاقی می افتد وقتی یک توضیح طولانی را به برخی از نقاشی ها تبدیل می کنیم:

 

در تصویر از لوگو استفاده کنیم

 

به این صورت منظور ضفافتر بیان میشود. مخاطب شما پیام شما را به راحتی درک خواهد کرد. سعی کنید از تصاویر به جای کلمات استفاده کنید!

از این نظر ، مهم است که بدانید چگونه داده های خود را با استفاده از نه تنها تصاویر یا آیکون ها ، بلکه رنگ ها نیز نشان دهید. این امر برای برجسته کردن برخی نکات یا تفکیک بخشی از اطلاعات مفید است.

اینفوگرافیک ها برای این اهداف مناسب هستند. آنها بسیار بصری هستند و بنابراین درک آنها آسان است. سپس اطلاعات خود را به صورت مختصر ، از جمله نمودار حتی خلاصه کنید. این برای ساده سازی و روشن کردن داده های شما بسیار مناسب است:

استفاده از اینفوگرافیک در تصاویر

 

این اینفوگرافیک بیانگر این است که قبل از رسیدن به هدف یا قبل از شروع یک پروژه (نوک کوه یخ) 4 مرحله وجود دارد ، بنابراین فرد باید فرآیندهایی را دنبال کند که “در زیر سطح” ظاهر می شوند. به همین ترتیب ، جعبه های متن رنگ های مختلفی را نشان می دهند ، بنابراین مخاطب می تواند آنها را به راحتی تشخیص دهد.

 

ارائه جذاب

ما به سرگرم کننده ترین قسمت رسیده ایم: درگیر کردن مخاطبان خود و لذت بردن از او در گوش دادن به شما.

با آنها تعامل داشته باشید. در مورد موضوعی سوال کنید و از آنها نظر بگیرید. برای مثال اگر آماری را براساس سلیقه آنها ایجاد کرده باشید. از آنها استفاده کن!

ارائه جذاب طرح خود

 

با تجزیه و تحلیل مباحث پرفروش ها ، مشتریان هدف شما احساس می کنند که به آنها گوش می دهید و آنها را مورد توجه قرار می دهید. از این گذشته ، شما می خواهید چیزی را که لازم دارند به آنها بدهید.

فراموش نکنید که عناصر خیره کننده و بصری مانند عکسهایی را که احساسات و احساسات را برمی انگیزد اضافه کنید:

 

گذاشتن عکس هنگام ارایه استارت آپ خود

 

در اسلاید قبلی ، زن جوانی در حال تفریح است. این حس آزادی دوست داشتنی را القا می کند. به همین ترتیب ، احساس آرامش را ایجاد می کند. از جستجوی تصاویر لذت ببرید و احساسات را جذب کنید.

و در آخر ، به خاطر داشته باشید که باید سخنرانی خود را تکرار کنید. لبخند بزنید ، تماس چشمی برقرار کنید. به جای خواندن آنچه در اسلاید است ، صحبت کنید. این نکته بسیار اقناعی است! تمرین ، تمرین و تمرین. این رمز موفقیت است.

همانطور که مشاهده کردید ، می توانید ارائه خود را بهتر جلوه دهید و به دنبال این مراحل ساده ، از رایج ترین اشتباهات در الگوی راه اندازی خود جلوگیری کنید. شرکت ، مشتریان خود را بشناسید ، محتوا را سازماندهی کنید و یک سخنرانی جذاب ایجاد کنید.

دیدگاه‌ها (0)

*
*